Համաչափություն
Նախագիծ
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
«Համաչափություն »
նախագիծ 4-րդ, դասարան
Մաթեմատիկա
N Բովանդակություն Նկարագրություն
1 Նախագծի հեղինակ Մանիկ Պողոսյան
2 Մասնակիցներ 4-րդ դասարանցիներ
3 Նախագծի համառոտ նկարագրությունն ու նպատակը
Նախագիծն ուղղված է սովորողներին փոխանցել, մատուցել համաչափության գաղափարը: Դեռևս հին ժամանակներում մեծագույն մտածողները հասկանում էին,որ բնության շատ երևույթներ կառավարվում են օրենքներով, որոնք կարող են նկարագրվել մաթեմատիկորեն:Մասնավորապես Հին Հունաստանի մեծ փիլիսոփա Պլատոնը, հենց համաչափության մեջ էր տեսնում այդ հրաշալի գաղափարի ակնառու դրսևորումը:
4 Հարցեր, որոնք ուղղորդում են նախագիծը
1) Ինչպիսի՞ պատկերներն են կոչվում ուղղի նկատմամբ համաչափ:
2) Ի՞նչ է պատկերի համաչափության առանցք:
3) Պատկերների համաչափ մասերն արդյո՞ք հավասար են:
- Աշխատանքային փուլերը
1) Դասավանդողը ծանոթացնում է նախագծին, հիմնական հարցերին, տեղեկատվական աղբյուներին:
2) Աշխատանքի ընթացքում ծագած խնդիրների և հարցերի քննարկում:
6.Նախագիծի ամփոփում և ներկայացում:
Սովորողների գնահատում և արդյունքների հրապարակում:
7. Արդյունքները
Սովորողները պատրաստում են հետևյալ թեմաներով ներկայացումներ՝
1) Համաչափությունը բնության մեջ:
2) Մեզ շրջապատող առարկաների համաչափությունը:
3) Համաչափ պատկերների մի քանի օրինակներ:
8.Նախագծի գնահատում